PROSPECT OF OLIGOPOLY MARKET IN DIGITAL ECONOMY
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Colander, David C. “Economics”, United States of America, 1995.
Anggraeni, M. D., & Baladinia, N. (2017). Kota Batu (Analysis of Structure, Conduct and Performance Market of Potato in Sumberbrantas Village, Bumiaji, Batu). Bulan Desember, I(2).
Ayunda, R. (2022). Personal Data Protection to E-Commerce Consumer : What Are the Legal Challenges and Certainties ? 18(2), 144–163.
Hutagaol, J. (2022). All Fields of Science J-LAS Pengaruh Iklan dalam Persaingan Pasar Monopolistik dan Pasar Oligopoli Effect of Advertising in Monopolistic Market Competition and Oligopoly Market. AFoSJ-LAS, 2(2), 347–356. https://j-las.lemkomindo.org/index.php/AFoSJ-LAS/index
Imronah, A. (2022). Struktur Pasar dan Persaingan Harga Pasar Persaingan Sempurna (Tinjauan Ekonomi Islam). Ekonomi Dan Bisnis Islam, 01(01), 26–35.
Kesuma, D. F. (2020) Pengaruh Dari Pasar Oligopoly Terhadap Perekonomian UMKM. http://eprints.umsida.ac.id/6879/1/artikel%20lengkap-191020700146.pdf
Lee, Y. (2019). General Oligopolistic Equilibrium ( GOLE ) in Trade. J. Int. Trade Commerce, 15(6), 121–141.
Lia Amalia. (2020). Perpektif Hukum Persaingan UsahaTerhadap Duopoli Pelaku Usaha Transportasi di Indonesia. Widya Gama, 3, 205–216.
Lindung, L., & Jamil, A. S. (2018). Posisi Daya Saing Dan Tingkat Konsentrasi Pasar Ekspor Karet Alam Indonesia Di Pasar Global. Jurnal AGRISEP : Kajian Masalah Sosial Ekonomi Pertanian Dan Agribisnis, 17(2), 119–128. https://doi.org/10.31186/jagrisep.17.2.119-128
Mukaromah, Ni’matul Fitria, & Wijaya, T. (2020a). Pasar Persaingan Sempurna dan Pasar Persaingan Tidak Sempurna Dalam Perspektif Islam. Jurnal Kajian Ekonomi Dan Perbankan, 4(2), 1–16.
Mukaromah, Ni’matul Fitria, & Wijaya, T. (2020b). Pasar Persaingan Sempurna Dan Pasar Persaingan Tidak Sempurna Dalam Perspektif Islam. PROFIT: Jurnal Kajian Ekonomi Dan Perbankan Syariah, 4(2), 1–16. https://doi.org/10.33650/profit.v4i2.1621
Naeruz, M. (2020). Analisis Determinan Persaingan Industri Telekomunikasi (PT. Indosat Ooredoo, PT. Telkomsel, PT. XL Axiata) di Indonesia Dalam Pasar Oligopoli. Quantitative Economics Journal, 7(1), 1–21. https://doi.org/10.24114/qej.v7i1.17548
Prasetyo, T. M. (2018). ANALISIS OLIGOPOLI PADA INDUSTRI E-COMMERCE DI INDONESIA (SEBUAH PENDEKATAN TEORI S-C-P). Journal of Economics Development Issues (JEDI), 1(1), 34–40.
Rahmawati, I. A. (2012). Penetapan Harga pada Pasar Oligopoli.
Maliyah: Jurnal Hukum Bisnis Islam, 02(02), 464–482. http://jurnalfsh.uinsby.ac.id/index.php/maliyah/article/view/342
Taufan, A. (2017). Koperasi Dalam Oligopoli. Ekopendia, 2,(1)(penulis 1), 29–49.
Sittio, Vera Sylvia Saragi. Ekonomi Mikro, 2021. https://doi.org/10.4414/saez.2021.19934.
DOI: https://doi.org/10.3059/insis.v0i0.13727
DOI (PDF): https://doi.org/10.3059/insis.v0i0.13727.g8557
Refbacks
- There are currently no refbacks.